SOOMMAAR


avslutningsmiddagen, saknar det.

var hos kalle och klädde vagnen och käka med klassen.


sen var det skolavslutning.

åkte in till stan med louise och käka pommes en kväll.

sen gick vi hem och då kom även julia.

en natt tält vi i trädgården, louise fixa även pannkakor, hehe.

låg även väldigt mycket vi poolen!

eftersom jag knappt blogga nått i sommar tänkte jag visa lite bilder nu istället,
fast kan inte visa allt på en gång så det kommer lite då och då. de här bilderna var bara
från första veckan! andra veckan var jag på öland men bilder därifrån får ni se imorgon.


Kommentarer
Postat av: louise

lisa du får ju inte glömma att jag fixade gurkor till pannkakorna också:o

2010-08-29 @ 21:40:16
URL: http://louisedorasofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0