'Cause you don't see me like I wish you would







Bilder från förra veckan då jag var i Linköping i några dar. Först sov jag en natt hos Malin. Vi gick på stan, spela tv-spel och lite allt möjligt. Eftersom vi inte träffas så ofta har vi alltid maaassor att prata om och har alltid sjukt kul ihop! Love you. Sov även två nätter hos min moster och mina kusiner som ni ser på bilderna. Vi hade det jätte mysigt. Badade i Johannelund bl.a. och myste i deras trädgård. Annars då? Såg sista Harry Potter igår och den var grym! Tråkigt bara att allt är slut nu, känns lite tomt nästan haha.  Och idag var jag på Kolmården. Kan lägga upp lite bilder från det imorgon för nu ska jag sova. God natt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0