Det ekar över hela staden




Skola idag för första gången på fem veckor. Blev en rivstart dessutom. Ett nationellt idag och två imorgon. Tur att det inte är många veckor kvar nu.
I fredags sa jag hej då till alla barn. Saknar alla redan. Mina små pruttungar. Och på kvällen blev det grillning med familjen. Mys.
Sen i lördags firade vi Alexandra vilket var riktigt kul. Men sen gjorde jag en liten klantig sak som resultera i att jag just nu lever utan min iphone. Det förstörde
kvällen en aning kan man säga. Åkte iallafall till John sen där vi mest chilla och laga makaroner. Så om man jämnar ut det blev kvällen rätt bra ändå.

Kommentarer
Postat av: Julia Franzén

Liiisa vad haru gjort?? :O saknar min äggkompis <3

2011-05-10 @ 20:19:19
URL: http://juliabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0