FRIDAY

Min magkatarr har varit en riktig plåga den här veckan. Har mått illa till och från hela veckan så har blivit några ligga kvar i sängen dagar. Inteee bra. Nu framöver måste jag verkligen jobba på att få ner min frånvaro höhö. Igår var jag dock i skolan och hade då körlektion på eftermiddan vilket var kul och gick hyfsat bra med! Annars har min vecka bestått av Pretty little liars men nu är alla avsnitt slut, buhu. Fast det kanske var lika bra då jag började drömma om alla karaktärer, då har man nog sett lite för mycket på det haha. Nu ska jag äta lite nudlar och senare kommer Julia hit och håller mig sällskap. Puss hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: julia Franzén

Tack för kvällen! <3 behövs fler sådana :)

2012-04-21 @ 23:29:00
URL: http://juliabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0