SKRATTA RÅ



Då var det här lovet slut också. Gick som vanligt sjukt snabbt men det har varit ett bra lov. I torsdags blev det shopping med Julia i Norrköping. I fredags var det 18-årsfest för TP, riktigt kul kväll! Och i helgen har jag bara tagit det lugnt och njutit av de sista lediga dagarna. Och idag var det skola igen. Riktig rivstart på veckan med skola till tre sen direkt till körskolan för första teorilektionen, fast idag va det mest introduktion. Skönt att komma igång med det med nu iallafall!
Nu ska jag mysa ner mig i ett varmt bad. Puss påre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte också att det var kul hos TP! Visserligen låg jag i hans säng mest hela kvällen men det var kul det med! ;D

2012-05-11 @ 17:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0