You want me down on Earth, but I am up in space




Från Kreta.

Idag har jag förmodligen spenderat min sista dag vid poolen för detta sommarlov (och sista sommarlov..). Riktigt härligt att vi fick en sån här dag sista veckan även fast molnen har kommit och förstört ibland.
Nu snart ska jag ut och springa en runda för första gången efter ett alldeles för långt uppehåll.. Kom aldrig igång igen där efter Kreta men nu hade jag tänkt satsa igen! Efter det blir det lite god mat för vi ska fira Micke lite i förskott då Mamma inte är hemma på fredag. Blir mysigt. Och imorgon åker jag till min efterlängtade Malin, också väldigt mysigt!

Kommentarer
Postat av: julia Franzén

åh, du är så fin!! <3

2012-08-16 @ 10:55:33
URL: http://juliabeatrice.blogg.se/
Postat av: 1-1-3

Vilken tjej;)

2012-08-18 @ 21:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0