Söndag

Hade en riktig myskväll i fredags hos Julia. Vi åt god mat och prata om framtiden. Vi har stora planer pågång!!
Sen när jag kom hem igår åkte jag och träna en stund sen gled jag bara runt i min "one piece" och chilla hela dan. Senare på kvällen gick jag ut och åt med andra Julia. Mozzarella sticks till förrätt och sen ryggbiff. Aaaas gott! Avslutade sen med efterrätt hemma hos mig. Två riktigt härliga kvällar asssså.
Imorgon har jag studiedag så det blir det Linköping med Julia och Louise. Har inte shoppat i år än så har lite shoppingbegär haha. Men nu ska jag se nån film med Mamma som äntligen kommit hem från Sälen. Puss på er






Kommentarer
Postat av: julia franzén

Ja, riktigt mysigt var det! :) och ja, big big plans ;) love you <3

2012-01-30 @ 09:18:01
URL: http://juliabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0