21 augusti


I måndags efter jobbet bestämde Julia och jag oss för att dra en utgång även denna måndagen. Så vi förade själva i mitt kök, sprang i panik till bussen och efter det är kvällen lite rörig haha. Får inget sammanhang på allt som hände men kul vare allt haha! Igår var det dock inte lika kul. Fyfan alltså. Aldrig varit så bakis... Men det är väl sånt man får ta efter en rolig utekväll ibland!
Idag mår jag som tur var bättre och har varit och ätit lunch hos Farmor. Alltid lika gott. Fick även reda på att Mamma och dom hade lite panik och behövde hjälp på jobbet så imorgon och på fredag ska jag få jobba och lära mig kassan och allt där också, jätte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0