8 augusti


Känner att jag ligger lite en vecka efter här med bilderna som kommer men har för en gångs skull tagit lite bilder så skit samma! Förra torsdagen var det till skillnad från idag riktigt fint väder så då låg vi ute vid poolen och hade det skönt hela dagen och sen på kvällen körde jag, Julia och Louise en utgång i Linköping vilket var kul!
 
Igår och idag har det varit skänningemarken i Skänninge och som vanligt har det varit parkeringsvakt som gäller då. Igår hade vi fint väder och dagen rullade på ganska snabbt men idag har det vart riktigt skit. Hela förmidagen småduggade det till och från och sen framåt tolv började det verkligen spöregna. Iomed vädret har det vart jätte lite bilar också så dagen har gått i slow motion. Men som tur va var Micke schyst och släppte oss tidigare så nu ligger jag här under täcket och försöker värma mig lite och snart blir det nog en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0