Min helg

I fredags efter jobbet åkte vi in till Linköping för att fira Jenny. Det bjöds på god mat och mys med kusinerna! 
Efter det åkte mamma och jag hem till en kompis familj och sov över där. 

Älsklingen!

På lördagen vaknade vi utvilade, åt mysfrukost och åkte sen in till stan för lunch och shopping.

Godaste kinamaten på ghingis! 

5 min innan stängning blev mamma och jag pålurade munkar för halva priset haha! Så himla gott ändå.

På söndagen började jag med att öppna första luckan i min kalender. Spelar ingen roll hur gammal jag är, måste ha en chokladkalender! 

Sen bakade jag minipepparkaks cupcakes. Frös dock in de flesta till julafton, ska på frosting då med! 

Sen var det dags att dra sig till Omberg turisthotells julbord som farmor skulle bjuda på. 

Det var nog bästa julbordet jag ätit! Så himla mycket mat, fräscht och alla efterrätter, herreguuud va gott säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: sajgrad.blogg.se

skulle göra allt för lite julmat nu asså, bästa som finns

2013-12-05 @ 09:40:45
URL: http://sajgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0