17 November


 



Såhär har min söndag sett ut! Vaknade tidigt av att Robin gick runt och sjöng i hela huset så passade då på att gå upp och fixa ihop en omelett med sockerärtor till frulle, lyckades äntligen göra en som inte gick sönder dessutom! Efter det cyklade mamma och jag ner till sporthallen för att kolla på Robins handbollsmatch, som var väldigt jämn men slutade med att de vann med en boll! När vi kom hem där ifrån fick jag ett ryck att baka bröd så då satte jag igång med det. Blev ett riktigt gott morotsbröd. Vid fyra bar det av mot sporthallen igen för Robin spelade ännu en match och även den vann dom!  
Kvällen har sen bestått av fläskpannkaka (måste vara bland det godaste som finns!!) , the mentalist och bron. Riktig myssöndag! Nu ska jag sova för imorgon blir det jobb igen. Pussshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0