28 oktober





I fredags hade jag en ledig dag vilket satt riktigt bra efter en körig vecka. Började dagen med att boka biljetter till Avicii! Så jävla gryyymt!!  Sen resten av dagen hade jag mysdag med mamma. 
I lördags var det jobb i butiken som gällde och på kvällen skulle vi dragit ut men det blev inte av, satsar på nästa helg istället! 
Igår började vi dagen med lite brunch och sen åkte vi på kalas eftersom lilla Emil fyllde 2 år sötisen. 
Idag är jag också ledig då jag ska till frisören sen. Har sån sjuk beslutsångest då jag verkligen skulle vilja våga köra på nått helt nytt  för jag är så trött på det blonda, även fast jag verkligen trivs i det haha, så vi får väl se hur jag ser ut ikväll! Men känner att är det nån gång jag ska våga är det nu. Nu ska jag iaf få i mig lite frukost, hade bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0