2 september


I fredags blev det lite jobb på Mrs Manfred. När jag hade stängt åt jag pizza och sen åkte jag ut till Pappa. Där myste jag med Julia och Louise framför Livet enligt Rosa, som fortfarande är lika bra haha! Det fortsatte sen på lördagen med.
Igår åkte Mamma och jag en sväng till Linköping för att kolla efter höstskor, och det hittade jag. Så nu, med både ny jacka och nya skor är jag redo för hösten! Mamma och jag passade även på att luncha och fika, och sen hitta jag självklart lite annat kul med hehe.
Nu på morgonen gjorde jag god frukost med smootie och äggröra sen gav jag mig ut på en promenad. Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det jobb på Sporthörnan! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0