8 September


Ifrån jobbet i fredags

Att ha kunnat gå i barbent och ligga och sola enda in i september är verkligen ingenting jag klagar på, vill inte släppa taget om sommaren riktigt än. Och som tur är behöver jag inte det heller då jag om en vecka befinner mig i Turkiet! Längtar nått så sjukt, ska bli så häääärligt!!
Denna helg har gått väldigt fort men har egentligen inte gjort alls mycket. Började dagen igår med en promenad och sen la jag mig och läste i solen. Och på kvällen lagade jag mat till Robin och mig, och sen även fruktsallad som vi åt framför en film. Myskväll helt enkelt. Och idag har jag jobbat på förmiddagen och när jag kom hem la jag mig och fortsatte läsa i solen. Fick även ett ryck och satte igång att baka bröd, vilket inte blev riktigt som jag hoppats men det funka!
Nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och se på Friends with benefits, har sett den massa gånger men hittar inga nya bra filmer så då får man ta de man redan vet är bra helt enkelt. Sen är det dags att sova för imorgon är det ny jobbvecka, tagggaaa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0