9 april


I fredags var jag hos frisören efter jobbet och ljusade upp håret lite! Efter att ha varit mörk ett tag nu kände jag att det var dags att gå mot det blonda igen nu till våren och sommaren.
Helgen har förövrigt varit lugn. Var förbi landet en sväng och hjälpte till och måla och så var vi och såg Noah på bio, den va skit bra!! Hade plusstolar längst bak med så nu när man testat det kommer man aldrig vilja sitta på vanliga platser igen... As härligt!  
Just nu ligger jag i soffan och glor på serier, har varit iväg och jobbat en sväng på morgonen och efter lunch ska jag iväg för nästa arbetspass. Jobben rullar på bra nu tycker jag. Nej nu ska jag fortsätta här, pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0