13 januari


Såhär blev resultaten efter att jag varit hos frisören i fredags! Har lite svårt att bestämma mig om jag vill va mörk eller ljus så körde på en ombre nu. Känns bra! 
När jag var klar med håret åkte jag till Malin. Vi hade tänkt bara äta gott och mysa framför en bra film men sen runt nio fick vi ett ryck och bestämde oss för att gå ut. Blev en rolig kväll men nytt folk och dans. Spontant är bra! Annars har helgen varit lugn, inte gjort nått speciellt men det är skönt det med. 
Idag var det ingen som ringde imorse så jag fick en ledig dag. Kändes rätt bra då man läst allas tweets om hur kallt det är ute... Så nu har jag ätit gröt framför tvn och ska börja ta tag i dagen. Tror det blir lite rensning och personligt brev skrivning som får bli dagens sysselsättning!



Kommentarer
Postat av: Linköpingsbo

Det blev jättefint! Du är söt och vacker ;)

2014-01-16 @ 01:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0