Nytt år

 
Vaknade på nyårsafton på världens sämsta humör och ville helst av allt bara äta skräp, se film och sova när alla andra firade. Dock hade jag bjudit hem tjejerna på middag så det var bara sätta igång! Och det var tur att jag gjorde för kvällen blev rätt bra ändå. Hade ju verkligen inga förväntningar så det blev mycket bättre än jag trodde!
När tjejerna först kom bjöd jag på lite plock och sen fläskfile, bakpotatisklyftor och hemmagjord pepparsås och sen hade jag gjort en fryst chokladmarängtårta med glass. När vi kände att vi var klara hos mig åkte vi till en lokalfest och firade in nya året med några vänner och dans. Bra start ändå på nya året!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0