BLABLABLA

hej, jag suger verkligen på att blogga, hehe. men jag har faktiskt haft fullt upp.
i fredags var det skola sen va jag med emina hela eftermiddan, kika på stan olite så
sen i lördags kom julia hit tidigt och då sola vi och fixa oss inför kvällen, sen åkte
jag till emina och sen drog vi till haris och sen vidare till hugos, som inte alls var
som vi hoppats, var bara varmt och trångt så jag åkte hem tidigt eftersom jag
skulle upp och åka till liseberg tidigt på söndagen, och det va kuul! var sjukt trött bara.
sen igår åkte vi in till linköping efter skolan och köpte grejer till mitt rum och fick
även med mej lite annat hem. blev riktigt nöjd med rummet, blev rätt mysigt tycker jag.
och idag ligger jag hemma och är förkyld, hatar det. men upptäckte nyss att det kommit
nya avsnitt av både 90210 och vampire diaries så det rädda min dag lite, hehe.
men nu ska jag äta nått, hörs kanske senare. hade bra!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Kryaaa på dig finis!:D

2010-09-14 @ 16:08:55
URL: http://alexandrajohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0