It's so much easier to run

Igår var min sista skoldag på fem veckor, så sjukt skönt. Två veckor praktik, påsklov sen två till veckor praktik. Ska tillbaka till samma dagis som jag var i höstas.
Efter skolan igår hängde Alexandra med mig hem sen åkte vi in till Motala med Julia och Julia, senare sen kom även Sofie. Vi käkade på med eller utan och såg på bio.
I am number four. Den var riktigt bra. Dregla lite över Alex Pettyfer gjorde vi med. Sjuukt snygg.
Och idag så fick jag upp vid sju för att jobba med äggen. Kändes som jag hade fjädrar både i näsan och halsen usch. Men ska jag göra det imorgon med så det är bara stå ut.
Nu sitter jag och funderar på om jag orkar gå till mima och köpa nått gott till kvällen. Är ensam hemma så ska fixa lite kött och klyftpotatis men skulle va gott med lite chirre också. Tror det blir så. Så ni får ha det så bra. Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0