My heart goes boom boom boom



För en vecka sen kom jag hem från en vecka på Turkiet. Veckan va så sjukt skön. Vi låg bara vid poolen hela dagarna och jag levde verkligen på pannkakor med chokladsås, pommes, tzatsiki och friterad kyckling. Bästaaa. Den här veckan behövdes verkligen för att jag ska orka med hösten nu!
 
I fredags beställde vi studentmössor (så sjuuuukt!!) Kan inte fatta att det är sista året. Börjar få skaplig panik för allt som kommer sen. Hjälp. Men iallafall, och i fredagskväll käka vi massa kräftor och sen myste jag framför några filmer.
Sen igår övingskörde jag till Linköping då Tindra hade födelsedagskalas, helt galet att min lilla guddotter har blivit sju år. Jag börjar känna mig gammal haha. Efter det åkte jag till Malin och har myst med henne fram till idag. Bästa Mallan.
Imorgon har vi studiedag och då blir det shopping med Louise. Jag vill hitta en fin jacka så håller tummarna.
Nu ska jag försöka komma igång med en svenska uppgift om internet och sen ska jag se Partaj. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Få inte panik min fina tjej. Det kommer bli så bra så :) jag lovar <3

2012-09-20 @ 21:48:40
URL: http://juliabeatrice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0