I WANNA GET TO KNOW YOU THE BOY BEHIND THE MASK



Två bilder från i fredags.

I fredags var det lite halloweenpartyyy. Förfesten var grym och jag hade skit kul, bilder kommer!
Sen åkte vi in till motala, kanske inte världens roligaste fest men jag hade kul ändå.
Igår låg Julia och jag inne på mitt rum hela dan och gjorde absolut ingenting,¨på kvällen vräkte vi
i oss chips och kolla på narnia, båda faktiskt. Fett coolt. Säger bara Prins Caspian<3
Hahah nemen, idag ska vi väl försöka göra nått av dan tycker jag. Tror jag dör om vi bara
ligger inne en dag till. Vi hörs, Puussshej

Kommentarer
Postat av: ronja

najsa bilder :D

2010-10-31 @ 20:50:14
URL: http://byronja.blogg.se/
Postat av: www.alexandrajohansson.devote.se

Vad snygga vi ärrrrr! :D

2010-11-01 @ 11:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0