Don't know if I dare to try






Lite fula mobilbilder från torsdag och fredag.

I torsdags åt Emina och jag på med eller utan efter skolan sen tog vi en kort sväng på stan.
Efter det åkte vi hem till Emina sen vidare till Florent där Valle även var. Sen fick jag stå och
vänta på bussen hem i 40 min, det var kul. Lite frusna fötter efter det kan jag säga.
Sen igår bjöd skolan på bio, Svinalängorna eller nått. Hemsk film.
Följde med Emina hem efter det sen kom Becca och Johanna. Vi myste med taco och sen fick
vi besök av lite killar också, trevligt trevligt. Sen tryckte vi ihop oss alla tjejer i Eminas säng.
Trångt och mysigt hehe. Nu är jag iaf hemma igen och ska hoppa in i duschen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0