Jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt




Några vårbilder som är tagna förra året. Längtar verkligen till våren kommer nu och fick faktiskt lite vårkänslor förut idag när jag var ute en långpromenad med min
lilla vovve. Som förövrigt sluta med att jag fick halta hem, hehe. Har även lunchat på stan med Mamma idag eftersom jag har studiedag. Riktigt skönt med långhelg eftersom jag jobbat i helgen. Behövde en sovmorgon! Nu sitter jag och kollar lite på top model och senare sen blir det big brother som jag tyvärr har börjat kolla på, haha.
Pusss på er.

Kommentarer
Postat av: louise

sv: heheh jo jag slå teh:) va?, haha jag minns inte ens att jag sa det:) jajjaa, pössss

2011-03-16 @ 11:14:27
URL: http://louisedorasofia.devote.se
Postat av: Anonym

sv: hehe jo jag slå teh:) va?, haha jag minns inte ens att jag sa det :) jajja, pössss

2011-05-30 @ 15:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0