24 augusti

I torsdags jobbade jag som sagt var på Sporthörnan för första gången. Det var fullt upp hela dagen men kul var det! Efter jobbet åkte jag och Mamma in till Linköping för mat och bio. Såg Känn ingen sorg som var härlig och bra, fast tror man tycker den är ännu bättre om man har bättre koll på låtarna osv, vilket vi inte har.
Igår var det dags för jobb igen och även då var det fullt upp hela dagen men det är ju bara kul. Känner verkligen att jag gillar att jobba i butik! Dock har jag varit helt slut nu efter dom här dagarna då jag verkligen inte är van vid att stå och springa runt hela dagarna haha. Så igårkväll blev det lugnt med grillat och filmmys med Mamma.
Nu ska jag ta mig ut i det fina vädret och ikväll blir det bio igen, fast denna gång med Julia och George!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0