29 augusti

Ja ni, vad har hänt denna vecka då. I Måndags jobbade jag eftermiddag på Sporthörnan och sen blev det sista måndagsklubben på kvällen. Tyvärr var det inte alls så kul som de andra gångerna men men.
I Tisdags väcktes jag av ett samtal och blev kallad på möte om det eventuella vikariejobbet, och det gick jätte bra så nu kan de ringa in mig på jobb när som helst. På eftermiddagen sen jobbade jag för första gången själv på Mrs Manfred, det gick rätt bra! Blev lite strul i kassan bara men det löste sig! Man lär sig ju eftersom. Men kul äre!
Och igår jobbade jag eftermiddag på Sporthörnan igen. Kul att ha lite att göra om dagarna, men idag är det dock lugnt, fast det funkar ju det med haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0