Hemma

 

 

I måndags började min resa hemåt igen. Eftersom jag aldrig flugit ensam förut och skulle flyga tre olika flyg var jag extremt nervös, men som tur var flöt allting på som det skulle och den gången jag vart osäker fick jag hjälp av den som satt brevid mig. Så resan gick bra! Dock var det ganska jobbigt och ensamt men när jag kom till Landvetter och fick träffa Mamma, Pappa och Julia var det helt klart värt det! Känner verkligen att jag gjorde rätt beslut i att åka hem vilket är jätte skönt.

När vi sen kommit hem från Landvetter väntade middag hos Farmor med delar av resten av familjen. Så himla mysigt och gott.

Mina dagar nu sen jag kom hem har verkligen varit helt underbara och är så glad att vädret har varit så fint! men mer om det skriver jag imorgon för nu måste jag sova. God naaattt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0