11 September

Denna vecka har det verkligen varit fullt upp! Måndagen började med jobb på dagiset, sen åkte jag ut och sprang en sväng i skogen, tillbaka hem för en dusch och lunch och sen vidare för jobb på Sporthörnan. Och igår blev två pass med några timmars mellanrum på dagis till en heldags jobb istället. Stängde själv där också för först gången, var lite nervigt men det gick bra, sista barnet kvar var ju lillebror haha! När jag kommit hem körde även Micke och jag intervaller runt tycklinge.
       Just nu ligger jag i sängen helt utmattad efter dagen. Öppnade vid halv sju på dagis idag och jobbade sen till tolv där, sen blev det snabb sväng hem för lunch och sen jobb på Sporthörnan hela eftermiddagen. Trötter tjej här nu men imorgon ser dagen ungefär likadan ut, bara att jag får sova en timme längre, så det är bara bita ihop och köra. Måste verkligen hinna med att börja packa imorgon med eftersom jag inte börjat med det överhuvudtaget..hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0