I'M SO YOURS




I lördags åkte jag ju och träffade Malin i stan, blev lite shopping och på kvällen bio.
Vi såg Tusen gånger starkare, som var en liten besvikelse, ingen jag rekommenderar men den var okej.
På söndagen sen åkte vi till City gross och sen på kvällen åkte jag till Danne, myspyyys.
Och sen har jag väl inte gjort så mycket mer, käka lunch på med eller utan idag med Emina,
Johanna och Emma, gotttt. Sen fick vi sluta tidigare efter ha gjort vårt första prov så då följde jag
med Emina hem och sen tog vi en sväng ner till stan och jag fick med mej två nya ringar, najs.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen plugga och sen blir det sängen. Hade braaaa, puss.


Kommentarer
Postat av: ronja

söt :)

2010-09-29 @ 15:51:16
URL: http://byronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0