I KNOW I'LL NEVER CHANGE MY WAYS


Nytt korsörhänge som min kompis gjort, hon säljer sina smycken HÄRHon gör massor fina grejer
så kika gärna in. Jag är iaf jätte nöjd! inviger det nog på lördag.

Har somsagt varit hos frisören idag, slingade det och klippte. Slingningen blev bra, inte så stor skillnad
men det ville jag inte heller, bara några ljusa slingor till. Men håret känns jätte kort just nu men jag
vänjer mej väl, det behövdes ju klippas så. Ska börja klippa det lite oftare nu så det inte blir så stor
skillnad sen när jag väl klipper det. Men nu måste jag ut med rocky sen städa och plugga för sen kommer
Danne en stund, blir nog film och mys dåå. Nu måste jag gå, Puussshej.

Kommentarer
Postat av: ronja

snyggt örhänge!

2010-09-30 @ 18:16:53
URL: http://byronja.blogg.se/
Postat av: julia

Tack Lisa :) Hoppas att det blev bra! :)

2010-10-03 @ 14:29:48
URL: http://designbyjjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Den är såld med det är på g flera inom kanske en vecka ;) kan lägga undan den?

2010-10-03 @ 19:59:14
Postat av: Anonym

Sv: Den är såld med det är på g flera inom kanske en vecka ;) kan lägga undan den?

2010-10-03 @ 19:59:39
Postat av: Anonym

Sv: Den är såld med det är på g flera inom kanske en vecka ;) kan lägga undan den?

2010-10-03 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0