PÅSKLOV FÖRFAN


Gammal bild men saknar mitt hår liiite

Att det nu är påsklov firade vi igår med fest. Började hemma hos Andreas för förfest och det var skit kul, roligaste på länge! Sen framåt elva drog vi till Hugos som inte var någon höjdare och har inte varit de senaste gångerna men ändå envias man med att gå dit igen, korkat. Efter en timme fick Mamma komma och hämta mig och Julia och då la vi oss i sängen och kolla på bb. Bra start på lovet iallafall!
Har inga speciella planer alls inför lovet och det är sjukt skönt. Ska bli så skönt att bara va en vecka och glida runt.
Idag ska jag bara ligga i sängen och kolla på serier och filmer och sen håller jag tummarna för pizza ikväll hehe. Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0