Glad alla ♥-dag!!




Hejhejhej, så här snygg är jag just nu. Det enda som får mig motiverad att gå upp morgonen nu är att tänka, bara fyra dagar kvar sen ingen skola på FEM veckor! Sportlov och praktik kommer väldigt lägligt om man säger så.
Har ockå redan tappat motivationen till att träna efter att det blev ett litet break förra veckan när jag inte mådde bra men ska försöka ta mig iväg på torsdag iallafall. Annars då? Ja, är ju Alla hjärtans dag idag och det är ju tur att jag har mamma annars skulle jag bli både utan kort och presenter... Nevars jag deppar inte men kommer ändå spendera kvällen med min Ben & Jerry glass, men bara för att det blev kvar från helgen och den kan ju inte bara stå där. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0