I´M BACK

Efter fem veckor med lov och as härlig praktik var det skola igen igår. Känns skit men som tur var är det bara två veckor sen lov igen, det gillar vi. SEN ÄR DET VÅR MED!!! vilket gör allt mycket lättare. Känner att jag har mer koll på skolarbeten nu än i vintras och börjar få tillbaka träningssuget igen så igår var jag och Micke ute och sprang och powerwalka och imorgon kör vi igen. Hade även tänkt komma igång med att skriva lite här igen, det låter väl naaaajz.
Idag slutade jag redan kvart över elva och efter det har jag mumsat i mig god pastasallad, snackat med Jullan, fått akupunktur, pluggat och hittat massa snygga grejer på nelly. Bajsar på att jag inte har några pengar just nu.
Nu ska jag fortsätta kolla på Top model och sen plugga mer. Ciao bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0