Minigolf och glass

 

Förra lördagen spenderade jag först ute i tycklinge med Mamma och Micke. Var helt sjukt varmt den dagen men som tur var blåste det lite svalkande där ute. Så dit köpte vi med oss sallad och låg där sen till eftermiddagen. Badade såklart också. Finns inget bättre än ett dopp i Vättern. Älskart! När vi sen kom hem åt jag lite jordgubbar med mjölk och sen gjorde jag mig iordning för att sedan ta bilen till Linköping och Malin. Vi bara pratade om allt vi missat och kollade på film. En riktig myskväll!
Sen i söndags vaknade vi upp och så såg vi att det var lite för molnigt för solning så vi bestämde oss för att köra lite minigolf. Och så blev det och det blev även lite glass. När vi sen kom tillbaka hade molnen lättat så det blev lite sol och bad ändå. En jätte skön och mysig helg blev det!
 
Idag tog jag sovmorgon och sov ut lite. Sen var det dags att ta tag i CV och personligt brev igen. Är så sjukt svårt att veta vad man ska skriva och formelera det men det löser sig väl tillslut. Ikväll blir det dock fredagsmys med Julia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0