Hej

Dagen efter midsommarafton gick somsagt planet mot Bali. Där spenderade vi en skön vecka med sol, bad och god mat. Efter det fortsatte resan mot Australien.

Jag vet inte om det bara är hemlängtan, beskedet från i lördags eller bara det att resa såhär och vara borta såhär länge helt enkelt inte är något för mig. Jag mår sådär i vilket fall. Det enda jag kan tänka på är om jag ska stanna eller åka hem. Men känner att jag måste härda ett tag till i alla fall. Det kan ju bli bättre. Och blir det inte det vet jag ju att jag försökt i alla fall. Så nu får vi bara hålla tummarna för att det blir bättre!


Kommentarer
Postat av: Din fis

Jag tänker på dig varje dag, och bara önskar att du mådde bättre där nere. Kämpa på ett tag till och så hoppas jag innerligt att allt kommer kännas mycket bättre. Annars tar vi emot dig här hemma med öppna armar. Love you, många pussar och kramar.

2013-07-09 @ 21:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0