Smultronstället

 

Idag hade jag en riktigt mysdag i Söderköping med tre fina ex-klassisar. Vi ville göra något innan jag åker till Bali/Australien i nästan ett år på lördag så vi tog bilen och käkade glass på Smultronstället. En riktig mysdag blev det.
Och det är istort sätt vad den här veckan har bestått av, mys med alla fina människor som som jag kommer sakna där på andra sidan jordklotet. I måndags var det extra jobbigt då jag var tvungen att säga hej då till Malin, Julia och Louise. Då på kvällen blev det tjutkalas och massa pussar och kramar.. Men de här månaderna kommer säkert bara flyga iväg så det kommer bli bra! Och så finns det ju massa sätt att höras på nu så hålla kontakten kan man göra hur lätt som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0