22 mars

 
Var hos min Moster i veckan nu och hon klagade på att jag aldrig bloggar, såhär här är jag! HEJ HEJ JENNY (som jag tror är den enda som läser haha)  Här är iaf lite bilder från de senaste veckorna  som har gått. Har även varit i Österrike på sportlovet och i Branäs förra veckan med det tar jag senare.
 
I onsdags hade jag världens mysigaste dag med min guddotter/kusin. Jag var med henne i skolan och sedan myste vi runt på stan. Köpte örhängen, provade skor och fikade. Hur mysigt som helst!
Och just nu slappar jag här i sängen, börjar inte förns ett så hade tänkt ta en riktig slappar sovmorgon. Snart blir det pannkakor. Det är ju trots allt fredag!

Kommentarer
Postat av: juliafranzen

yey!! kul att du bloggar :D

2013-03-23 @ 11:18:53
URL: http://juliabeatrice.blogg.se
Postat av: Louisefis

JAG LÄSER OCKSÅ!!!!!!

2013-03-28 @ 20:48:00
Postat av: Hemlig beundrare

Det är fler som läser bloggen! I och med att du kan vara en av de absolut sötaste tjejerna som finns så vill man ju gärna se mer av dig! :)

2013-05-14 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0