11 februari



Ligger just nu i soffan framför Grey's anatomy och ska snart sätta igång att skala potatis. Har haft en lugn dag! Började med en liten sovmorgon och sen frukost framför nytt Hart of dixie-avsnitt. Vid halv tolv åkte jag iväg och jobbade en kortis på en av förskolorna jag jobbar på. När jag kom hem tog jag mig ut på en liten promenad och efter det åkte jag och hämtade David på dagis och skjutsade hem honom. 
Imorgon har jag inte heller så mycket jobb vad jag vet så får se vad jag tar och hittar på då!

Kommentarer
Postat av: Linköpingsbo

Du är jättefin!!

2014-02-15 @ 03:58:37
Postat av: Linköpingsbo

sötaste tjejen i Östergötland!

2014-02-15 @ 04:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0