27 februari




Tjabba! Sitter just nu på jobbet och tar det lugnt. I förmiddags var det en del kunder men nu på eftermiddagen har det varit ganska dött så har skyltat om istället!
Igår var jag ledig så var ute och gick en sväng och efter det lunchade jag med mamma på stan. Resten av eftermiddagen rensade min bokhylla hemma och det behövdes kan jag säga haha! Fortfarande inte klar.. För sen kom Micke hem och då åkte vi och motionsimma. Var jätte skönt och tror det kan va riktigt bra för mig rygg/nacke så det ska jag försöka fortsätta med! Men shit va trött jag var i kroppen efteråt, mycket jobbigare än man tror. 
När jag kommer hem ikväll är det packning som gäller inför Stockholm imorgon, så taggad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0