29 mars

Avicii!

En fredagskväll med Malin. 

När man försöker skippa chipsen får det bli sånt här det fredagsmyset istället.

En egopic måste man bjuda på med!

Det här bjöd jag familjen på igår, var faktiskt as gott om jag får säga det själv;)

Lite blandade bilder sen sist! 

Hejhej, jag suger på att skriva här men det får bli bara när jag får lust och det fick jag nu! 
Livet rullar på som vanligt, känns som det enda jag gör är jobbar, sover och äter haha. Har iaf inte hänt så mycket speciellt det här året än.. Förutom avicii såklart som var gryyymt! Nu laddar vi om för Justin Timberlake med, snart bara en månad kvar!
Iallafall, i torsdags gick jag faktiskt modevisning för min mosters jobb i filbytergallerian, alltid lika nervöst men rätt kul ändå. Fick håret och smink fixat innan med och det är ju alltid kul att få bli lite ompysslad! 
Igårkväll hade vi lite fredagsmys hemma då jag fixade mat och sen såg vi på lets dance. Ikväll ska vi dock försöka oss på en ordentlig utgång, var sjukt länge sen så det ska bli skit kul! Men först ska jag ta mig ut på en promenad och njuta av det fina vädret. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0